Monday, September 25, 2006

Holy War? "Bring It On!"

According to consternative Christian broadcaster Pat Robertson, a holy war between Islam and Christianity is imminent.

I hope he's right.

Let the radical, hypocritical, intolerant, homicidal fringes of Christianity and Islam fight each other while the rest of us watch from the sidelines. Get me some pretzels and Guinness – I’m looking forward to this.

When the fighting's done and all the participants have killed each other off (as they have wanted for so long to do) the rest of us can work toward building a world minus the insanity those two groups have kept alive for eons.

Call it what you want – a crusade, a jihad –
I call it a good start.

And speaking of starts, those on JC's team for the upcoming war can get going on their training without even joining the military. Instead, they can just pick up the latest
video game.

The inexplicably popular apocalyptic book series
Left Behind is coming to a PlayStation near you. I shit you negative. It's the end of the world as we know it, and I feel fun.

Onward, Christian gamers! Armageddon awaits.

22 comments:

Hellpig said...

News flash the so-called Holy war has been raging for 15 centuries it's just our turn...

I hear the Christian elite has persuaded the POTUS to re-instate the draft,which I find very cool these young men need to grow a set and get off thier video game playing asses.

Pete Bogs said...

hell - not full-scale... it's been willy-nilly shit... they really need to get into it, those two groups... but someone just needs to remind Muslims that Western does not equal Christian... LOL

Bird said...

A little quote from the link: "'Rumors can be set to rest regarding the content,' said Left Behind Games chief executive Troy Lyndon. "'Eternal Forces' has no blood, no gore, no call to jihad and no gratuitous sex or violence of any kind.'"

Oh - no GRATUITOUS SEX of any kind,- so perhaps the game includes ungratuitous sex - perhaps of the holy kind, or perhaps of the fun-loving, cock-licking, cunt-sucking kind.

yeah, so my mind is stuck in the previous post and a post to come...

on a serious note - methinks the game and war should be left behind indeed.

Pete Bogs said...

bird - I read that... so what the hell does it have? sounds terribly dull... though I understand there are some codes you can enter to go to a secret level where Bush gives the antichrist a rimjob...

K9 said...

/bark bark bark

yeah but what do they film to make the game? as i watched the falcons saints game you could see in the replay how it would look in madden xbox. but left behind? whats the objective? get raptured? or run the gauntlet of poxes plagues and demons?

damn boyed! is it gettin hot in herrrrrrre?

/howl

Jack K. said...

bogs, great idea.

A cautionary note. Both sides of viable nukes.

The fallout is a killer! (Sick pun intended.)

I understand there are secret codes for most games.

bird, I do believe it is getting warm around here, you brazen hussy you. lol

Pete Bogs said...

k9 - in case of rapture this PlayStation will be unmanned(?)

btw, don't mind bird - she's just horny for my followup post! ;-)

jack - good point... conventional weapons only, please!

Bird said...

that was rather dismissive bogs. WELL!

but yes bogs, i await breathlessly, my busom heaving ever so slightly, slightly, and a small, delicious tremble in my limbs and anticipatory shudder running up and down my spine, and just the sweetest touch of wet and warmth down under.

hot enough for you now boys?

let's just hope the off-in-the-near-future post isn't a let down after all the "foreplay."

hahahahaha.

i am bored with muslims and christians, liberals and consternatives, war and destruction. empty words and bankrupt actions (ooh, nice ring there eh - but just as empty and bankrupt as anything else).

Bird said...

i meant to add a note to hellpig -
hey pig! how was fishin'?

you should have been here a while back. i called a liberal (i think the commenter was a liberal) a whack job. see, you've had an influence.

tourcher said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Hellpig said...

Bird thx for asking I am still here until the 20th of Oct. One season left for the year,I get an occassional break and I invested in a Sat. cell phone so I can go wireless weather permitting...The fishing this year is a little slow compared to last year I am projected to make only 40k for my 4 months of hell,but thanks to Washingtons states 500 dollar a week unemployment I will get another 12k in benefits,I was planning a Thailand trip but I think the UK would be a safer bet.

A Whackjob really? That's OK I used the term Neo-Con the other day.

CROAK said...

Well, now here is a new call to arms... ( and legs and throats and hearts).

Problem is... won't 'we' be caught in the middle? We being the heathens and the unbelievers??
Could they jsut be locked in a room somewhere in a desert so they don't hurt anyone else??

God, Bird you are really getting off on the last post of Petes. Wow!
Can't wait for your next erotic poem!..

tourcher said...

http://www.iraqpledge.org/

Sanford B. Hines said...

Hi.

Sanford B. Hines said...

Is anyone here not lame? Why do you talk just about political shit? What about nature?

Aunty Belle said...

Mercy! Them silly left behind stories is now games??? It figures.

Now Bawgs, you doan think it will go the way your say does ya? Did ya fergit a teeny weenie li'l factor of politicks? Ya doan think it will be Christians against Muslims does ya? Thank is honey, them Muslims is now 12 % of Europe--that bastion of secualrism--and they ain't no gittin' round it: the pols will have to fight--

Meanwhile, the Pope done laid it out fer 'em...he DID NOT apologize for saying what's true. (See new post on BACK Porch..Bird, ya can skip it since youse bored with any near future that is not libinous ).

Sweet Shoat??? sniff...whar' ya been baby doll??? C'mon over ter see yore Aunty. Did'ja hear that K9 came ter town and I saw that dawg in person--howling funny, too.

Sanford B. Hines said...

What country you in? Speake english? Dumb fuck? Who cares about politics

Sanford B. Hines said...

Fuckin Lame!

Sanford B. Hines said...

Go Fuck Thou self Be.

Pete Bogs said...

aunt b - k9 has visited Mr. Q, too, but hasn't shown any interest in meeting with Bogs... perhaps he is aware I am allergic to dawgs? lol

Aunty Belle said...

BAwgs, Ya know what? That Dawg DID see Q one time ...tole me a bit of it, and then said next Dawg trot down this way was gonna include all us Florida blogers-sound good???

Pete Bogs said...

ab - yup... he added that to his comments on my GTP blog...